1. JANUAR: Svetski dan porodice, Svetski dan mira

SADRŽAJ:

O sebi bih mogla ukratko i ovako da kažem: često putujem, autobusima, vozovima, avionima, mini busevima, ne plaćam mito carinicima, u neprijatnim situacijama se nekako snađem, mane im pretvaram u vrline, jer sam kreativna, slikam, volim da pišem, živim u Novom Sadu, volim da čitam i razmišljam o univerzumu, imala sam momka dok sam pisala ovu knjigu, dosadni su mi sastanci na poslu, dostojanstveni sam neopravdani patriota, putovala sam u Norvešku, Poljsku, Rumuniju, Austriju, Hrvatsku, Crnu Goru, Nemačku i još mnoge druge zemlje, imam drugarice Zuki, Natašu, Mariju, Ljilju i Sisel i još neke, sestru Dubravku, sestriće, mamu Veru koja voli puno da priča i tatu Anđelka koji ne voli, volim avione, sujeverna sam, nežnog zdravlja, romantična, volim nakit, da maštam, znam engleski i pomalo nemački, često učestvujem u slikarskim kolonijama, kreativna sam, ne pušim, sanjam spektakularne snove, volim letnje pljuskove, volim da plivam, volim lepe stvari, astronomiju, avanture, lakše se posvađam nego što opraštam, ne znam da pevam, ne volim narodnjake, ni buku, imam bučne komšije, bavim se i dizajnom, keramikom i video radovima, jer sam kreativna, ne volim da radim pod pritiskom, jer sam kreativna, nedeljom ručam kod roditelja, čitam kad jedem, bojim se ludaka, ne volim šiljate cipele, i štapiće za uši, gadim se kostiju, idem na sajam knjiga, verujem u reinkarnaciju, volim krimiće, da se pravim fina, da me vide, volim crno vino, zeleni čaj i da spavam duže ujutro, budi me mobilni – i kreativna sam; ali tako se nikada nikome zapravo nisam predstavila. Možda zato što uživo više volim da ćutim kao zalivena, možda zato što se ljudi jedni drugima tako ni ne predstavljaju, jer nije pristojno toliko pričati samo o sebi, a možda i zato što znam da su i drugi, kao i ja fokusirani uvek samo na svoj doživljaj sveta, nesvesni prevelike količine informacija u svojoj okolini. Uživo bi vam za ova saznanja o meni trebalo bar godinu dana svesnog druženja, zainteresovanosti i potpitanja. A ni tada to ne bi bio baš najtačniji opis mene, moj konačan odgovor. Takva sam ove godine, neke druge bih već mogla biti drugačija. Ali, ne bih da vam dosađujem dalje, godina je tek počela, a moji obični dani čekaju da se nižu, bez markera, zastavica, spektakla, radnje i prelomnih događaja. Jer, dani su takvi najčešće.

26. januar – Svetski dan carine: DOBRO DOŠLI
2. februar – Dan mrmota: SIVI FIL
12. februar – Darvinov dan : CRNA OVCA
29. februar – Svetski dan kada žene zaprose muškarce: AKROBACIJE U VENČANICI
Treći petak u martu – Svetski dan spavanja: U KOM PRAVCU SE SANJA
14. mart – Svetski dan reka: DOMAĆI IZ LIKOVNOG
19. mart – Svetski dan lastavica: KRAVE SA ŽUTIM MINĐUŠAMA
21. mart – Svetski dan poezije: DISKO KUGLA
22. mart – Svetski dan vode: BOSA KROZ VODU
20. april – Svetski dan zaštite od buke: HIMNA SVETOJ ANI
22. april – Svetski dan planete Zemlje: POČETAK I KRAJ
23. april – Svetski dan knjige: VOZ U PIRINEJIMA
25. april – Svetski dan pingvina: INSPIRACIJA
26. april – Svetski dan intelektualne svojine: UPRAVNI ODBOR
1. maj – Svetski dan zaštite nosoroga: KAMENO ŽIVOTINJSKO CARSTVO
3. maj – Svetski dan slobode medija: KRIZA IDENTITETA
4. maj – Svetski dan vatrogasaca: MAJO, KUVA!
8. i 9. maj – Svetski dan sećanja na žrtve u Drugom svetskom ratu: IZVAJANI CRTEŽ
12. maj – Svetski dan medicinskih sestara: BOLNIČKA HIJERARHIJA
14. maj – Svetski dan ptica selica: LET NA PISAĆEM STOLU
15. maj – Svetski dan porodice: BLAGOVESTI
21. maj – Svetski dan za kulturnu raznolikost, dijalog i razvoj: LIZALICE OD SAPUNA
23. maj – Svetski dan kornjača: BEŽI, NEBOJŠA, BEŽI, NE DAJ DA TE UHVATE!
28. maj – Svetski dan leptira: RANO POPODNE
31. maj – Svetski dan borbe protiv pušenja: NE, HVALA!
1. jun – Svetski dan roditelja: SOBA KOJA SVE ZNA
1. jun – Svetski dan dece: BUDUĆE SEĆANJE
5. jun – Svetski dan zaštite životne sredine: NOVA KANTA ZA ĐUBRE
8. jun – Svetski dan okeana: DVE-TRI SLIKE U TIVTU
17. jun – Svetski dan borbe protiv dezertifikacije i suše: TO NIJE JUNI
18. jun – Svetski dan Sunca: LETNJE SUNCE
21. jun – Svetski dan mira i molitve: NORVEŠKA ŠUMA
21. jun – Svetski dan muzike: HEJ, SLOVENI
23. jun – Svetski dan javnog servisa: KOLA RTV-A
24. jun – Svetski dan mladih doktora: LEČENJE ČARAPOM
11. jul – Svetski dan stanovništva: TAKE 5
20. jul – Svetski dan skoka: BRACIN TRIK
30. jul – Svetski dan prijateljstva: TUČA NA PRIRUČNOJ PIJACI
5. avgust – Svetski dan piva: MILJAN
13. avgust – Svetski dan levorukih: ŽIVELA BOŽENA!
8. septembar – Svetski dan pismenosti: KOMPOZICIJA RASPRAVE
21. septembar – Svetski dan – noć zaštite šišmiša: BETMENOVA DEVOJKA
27. septembar – Svetski dan turizma: 17,8 KILOMETARA NA SAT
Prvi petak u oktobru – Svetski dan osmeha: SRPSKI I INOSTRANI OSMEH
4. oktobar – Svetski dan životinja: UGROŽENE VRSTE
9. oktobar – Svetski dan pošte: FORMULARI SA KIJAVICOM
10. oktobar – Svetski dan mentalnog zdravlja: ZALJUBLJENI KONCEPTUALNI MURALISTA U RIU
10. oktobar – Svetski dan zahvalnosti za plodove zemlje: GENESIS
15. oktobar – Svetski dan pešačenja: IZGUBLJENA MISAO
15. oktobar – Svetski dan čistih ruku: ČARDAK NI NA NEBU NI NA ZEMLJI
16. oktobar – Svetski dan hrane: LITEROGURMANIJA
16. oktobar – Dan šefova u Americi: DIREKTORSKA ULICA
20. oktobar – Svetski dan jabuka: ROCK’N’ROLL
24. oktobar – Svetski dan dostupnosti informacija: ZADACI I OBAVEZE
27. oktobar – Svetski dan audio vizuelne kulturne baštine: OČIGLEDNA NASTAVA
Treći četvrtak u novembru – Svetski dan filozofije: KALENDAR
8. novembar – Svetski dan prosvetnih radnika: USKI PROZOR U BEZBRIŽNO DETINJSTVO
16. novembar – Svetski dan tolerancije: ZID PLAČA
19. novembar – Svetski dan toaleta: AUTOBUS ZA ISTOČNO SARAJEVO
23. novembar – Svetski dan humanitarnosti: MALO SE POPILO
12. decembar – Svetski dan Hevi Metala: NEDELJNI MAFINI
18. decembar – Svetski dan migranata: GDE JE CARIGRAD?
22. decembar – Svetski dan orgazma: BESANA NOĆ

01-01
1. JANUAR, akril, kreda i kolaž na natronu, 24 x 30 cm

 Prvog januara 2012. godine u bioskopu Arena gledala sam film Ponoć u Parizu.

Leave a Reply

